Lördag hela veckan...

Idag har mormor och plastmorfar varit på besök, vi har ätit ugnsstekt sik med hemlagad potatismos-MUMS..fast prinsessan åt oxkött med grönsaker. Natten mot idag har varit likadan som föregående, vi har varit uppe 456 ggr känns det som och kände oss sådär lagomt utvilad på morgonen..SUCK. Kul, nej så lagomt heller..men vad göra?Kanske tänder på G?Tycker Agnes varit gnälligare de sista dagarna även på dagarna..inget som passat riktigt. Om hon ändå kunde berätta var skon klämmer? Nån som har något förslag?

Fina klänningar har hon fått av farmor och mormor, nu får det snart bli sommar..

 


Nu är tjejen i badet med pappan, sen är det vällning och god natt..hoppas vi...På en god natt menar jag...;-)

 
Badtajm





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, ja nu är semestern slut, nu börjar det riktiga livet.. Haha.. Vem kunde tro att min söta lilla bebis som alltid är så foglig skulle börja säga ifrån å få ett riktigt humör.. Hahaha... =)) Men det är kul ändå.. Iallafall då man är pigg och utvilad, hahaha..=))

2008-05-18 @ 00:17:36
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Postat av: Marie

Jajjemen, sjuksköterska blir det. Har snart läst klart första året så innan jag är klar hinner ni erfarna skk:or förhandla upp lönen så det bara är för mig att hoppa in i yrket och ta del av kakan ;)

2008-05-18 @ 09:47:32
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0