Kalajs...

Idag har mamman och Agnes varit på kalas i Pitstan. Det var lilla E som fyllde sitt första år. Grattis stumpan! E passade på att fira Agnes på samma gång så vi kom hem med två finfina presenter. :-)


E 1 år.


Grattis E önskar vi alla! Tänk att det redan har gått 1 år!


Agnes med polaren E.

Här hemma flyter livet på,mamman har djävulskt ont i halsen (TYPISKT) och pappan går på natt. Ja och så provar Agnes skor.


Åååh skor...say no more...


Gäller bara att ha tungan rätt i mun vid påsättande av dem.


Prinsessan bemästrar 17 nummer för stora skor utan större problem


Vad snygg jag blev i mammas skor!



Mamman har fyndat på blocket i går. En gunghäst. En ädel springare i allra finaste trä furu. Prinsessan har provridit x flera i dag! Pappan mumlar något i stil med "ÅÅåh NEJ, hon får INTE bli en hästtjej". Haha...undrar vad som kan vara fel på det? Ingen aning om du frågar mamman...


Agnes på gamla Brunte i full galopp...:-)

Nu ska mamman kurera sin onda hals...Good night!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Tuva

Mhäää... vad äre me pappor å hästar?? Redan INNAN jag föddes lovade pappan att jag ALDRIG skulle behöva få nån ponny!! Undrar varför? Rätt söta tycker jag...

Ska se om jag kan få morsan att uppdatera lika flitigt o bra som ni! God jul på er!

2008-12-20 @ 20:41:40
URL: http://t-d-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0