Fever in da house...

Sessan har åkt på sin första dagissjuka-feber. Är inne på tredje dagen med feber, sessan är verkligen hängig och vill mest sitta i famnen och mysa.Ganska mysigt är just DET, om ni frågar mamman.. Inte kul att vara liten och sjuk...Så därför tänkte mamman lägga in lite blandade bilder på sessan från våren som varit-en liten bildkavalkad helt enkelt, bara för att pigga upp stämningen en aning :-)

xoxo-från sjukstugan


Sessan i pappans hjälm, lika glad som alltid! Sessan alltså.. ;-)


Agnes och farfar mot nya äventyr-pimpling! Påskvädret var härligt-i alla fall fläckvis...


 Farfar och sessan poserar vant med solglasögonen på näsan.


Men HALLÅ! Kan någon komma och dra mig någongång??!! Cool brud i lyxförpackning.


Pappan å Agnes på madrassen-vem ser räddast ut månne? ;-)


Du å jag farmor! Du å jag! :-)


Sessan i fixartagen..Poserar käckt i huckle och med snygg vinkel i handleden.


Humöret har hon ärvt av pappan...;-)


Mmmmm GLASS! Agnes äter sin allra första glass-laktosfri förstås! Gissa om det smakade?


Superhjälte-Sessan! Med mammans tröja som cape..funkar också :-)



Kommentarer
Postat av: Eva

Hej, hoppas ni hade en jättemysig husvagnssemester...jag är jätteavis!!! Här kommer en länk till ett gäng som är född på precis samma dag som Sally! :)



http://www.herrharry.se/galleri/2009/maj23.html

2009-05-26 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0