Mamman är så stolt så hon spricker!


Mamman har fått en award för sin blogg! Awarden kommer från denna underbara mammablogg. Tack Sofia! Det värmde!


Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den! Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till:

Här skulle mamman kunna nämna ett GÄNG...Men det verkar som om i princip alla bloggar mamman är och spanar på har fått den. Mamman ger den till Helene och till Terese ,som mamman veterligen ännu ej fått den. Ni är värda denna award! Kram på er alla andra som redan har fått den! Keep up the good work!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0