Mamman funderar...

Tänk att det ska vara så svårt att bli av med en mage? Bebismagen försvann och kvar blev liksom en bakvänd ryggsäck. Två fickor fram som hänger (hängtuttar) och en bylsig säck fram (magen). Fattar nada. Mamman som tränar (INTE) 7 dagar i veckan och äter strikt GI (INTE) . Haha. Kanske dags att hålla ett nyårslöfte för en gångs skull? Mamman kom att tänka på när magen faktiskt innehöll en bebis.Kolla här:


Dålig bild...men här är magen i v 13. Inte smal, men ej heller så stor.


ÄNNU sämre bild..suck,min gamla kamera har gjort sitt. Nåja,detta var v 21. Nu börjar den synas.,fast än är det mest ostmackor i magen.


V 29....


Hoppsan..här var jag i v 36...HUGE...


Fasiken vilka dåliga bilder! Tur mamman och pappan hann köpa ny kamera innan sessans ankomst! Nåja här är mamman i v 38. Snart dags att kläcka spricka. Här var det ju legitimt att vara FET. :-)

Mamman tänkte ta bilder på magen precis samma dag som det blev dags att åka in,men planerna ändrades. Ni ser,mamman hade gett sig den på att INTE gå över tiden så hon införde "operation vräkning" sista veckan. Detta innebar promenader i rask snigel takt i kuperad terräng samt städa och dona hemma. Det fungerade ganska väl då Agnes "bara" kom 2 dagar sent. Flytta och bära tunga kartonger, det kan mamman intyga-det hjälper icket. Ty månaden innan flyttade hela familjen in i en större lägenhet. Mamman bar och kånkade i hopp om bebis, det enda utfallet av detta var PAIN i fogarna.Rekommenderas inte. Nu ska mamman vila sina trötta mellandagsfötter efter en hård dag i grannstaden...

xoxo




Kommentarer
Postat av: L I S A -kusinen u know

Vi är lediga alla dagar fram till den 7:e men åker till Göteborg den 30:e å åker hem den 4:e. KOM GÄRNA FÖRBI!

2008-12-27 @ 09:45:46
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha ha ha, jag svär över min "postbebbe" mage när jag försöker klämma mig in i byxor som inte längre passar men tränar NOLL o äter mest socker likaså;)

2008-12-27 @ 16:06:20
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0