Min pappa...


Sessans pappa är en rolig filur,ty han har så vassa tänder.


Ojoj....fram med fingret!


Aaaarghhhhh! Pappan biter till!


Sessan gillar lite mer bitiga lekar, till exempel som att bli biten av pappan,hunden eller farfar. Hon skrattar så hon kiknar.

Agnes snytande har numer blivit till en sanslöst rolig lek. Kan kanske bero på att mamman och pappan har lagt av ett och annat skratt när sessan snytit sig i sina byxor,tomteluvan eller kökshandduken. Det får de äta upp nu minsann-eller sessan herself kanske. I kväll på middag hos farmor och farfar snöt hon sig i smörgåsen-jorå- ni läste rätt. Mitt var det var så bara snöt hon sig i den hembakta mjukkakan med ost på, för att sedan ÄTA upp den. Mamman skrattade hysteriskt tills hon började tänka lite längre. Förskola?OOJ. Vad fasiken ska fröknarna säga där när sessan snyter sig i gud-vet-vad...?! Hädanefter måste mamman och pappan samla i hop sig lite när det gäller att skratta åt dotterns upptåg....


Här är sessan -för engångs skull-med äkta snorpapper...

Annars har det inte hänt mycket i mamma-pappa-barn familjens liv denna dag. Lite städning, möte på brukshundklubben samt en god middag hos farmor och farfar. Det räcker gott. :-)

xoxo


Dammsugning pågår...


Den bästaste hemhjälp mamman kan få är Sessan.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, vad söt hon är! Snyta sig i smörgåsen, ojoj. :D



Ja jag antar att det blir bättre snart. Allt kan ju inte vara gott från början. Och om jag ska vara ärlig är det ju inte direkt någon lockande smak på potatis, så jag förstår han lite. ;)

2009-01-07 @ 08:43:43
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha värsta bruttan! Haha.. =))



Jo, nu har även stora J kommit hem och spytt och haft sig så nu är det bara jag som still going strong!

2009-01-07 @ 14:18:13
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Heléne

Min dotter får INTE träffa din nått mer. Nu är det färdig lekt.....;). Hahahah

2009-01-07 @ 22:38:03
Postat av: Therese

Hm, jo nog förstår man ju vem lilla Sessan brås på :) Inte är det då mamman ;) Jisses så söt hon är lilla Agnes...

2009-01-08 @ 21:09:23
URL: http://stallq.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0