Utmanad...:-)

Jag fått denna utmaning från MissJ :

Fem saker i min frys:

  • kycklingfilé
  • kött i olika former
  • isbitar
  • wokgrönsaker
  • chilicheese

Fem saker i min garderob:

  • byxor
  • huvtröjor
  • underkläder
  • sockor
  • träningskläder

Fem saker i min bil:

  • solglasögon
  • parkeringsmynt
  • hundgrejor 
  • toapapper
  • majskrokar

Fem saker i min handväska:

  • passerkort
  • plånbok
  • deo
  • nycklar
  • hårborste
Fem personer jag nu utmanar att svara på dessa lätta frågor:

MalinDollan, Ellinor, Lisa och Prinscipesan

xoxo

Kommentarer
Postat av: L I S A -kusinen u know

antar utmaningen men återkommer med den kanske ikväll, det är myyyyycket nu:)

2008-09-23 @ 07:02:00
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0