A night from HELL...

Jo..voi satana..Vilken jobbig natt mamman har haft på jobbet. Snacka om billig bantningskur-tom betald! Har inte äta, inte hunnit sitta ner mer än när jag dokumenterat. PUST....three to go...sen ledig drygt en vecka. Fick ett mess från farmor i dag där det stod att Agnes börjat krypa...åååh..lilla tjejen...Nu är det bara att hålla i hatten, för nu lär det bli åka av.. :-)

Nu dags för en promenix, sedan dusch och jobb igen..

xoxo


Elle Driver eller är det Mamman..? You choose..;-)


Kommentarer
Postat av: L I S A -kusinen u know

Hörrö! Jag har ett meddelande till dej på blåggen!

2008-06-24 @ 16:50:15
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Camilla Bergvall

Hej!!

Fick tips av en kompis på din blogg, hon ville att jag skulle gå in på länken om mamma-historierna. Hon trodde det var min typ av humor. När jag fick höra att det var din blogg så förstår jag att du lagt ut denna länk, för du har ju lika sjuk humor som mig! Kul även med "håll käften kroken"!!

2008-06-25 @ 20:43:25
Postat av: Camilla B

Hej igen!!

Ville skriva mer som inte rymdes!! Grattis i efterskott till examen och bebisen, hoppas du har det bra, skulle vara kul att träffa dig någon gång, för det var väl några år sen sist!!

2008-06-25 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0