Hejjööö!

....var sessans sista ord innan hon tog pappan i handen och åkte sin kos-åkte till Polcirkelland snarare. Det är dags att hämta ved så elden kan hållas levande i kaminen. Mamman och pappan är ena riktiga snåltarmar gällande elen-här ska eldas och därmed basta! Inga onödiga kronor ska hamna i Vattenfalls överskottsbudget inte. Hemma stannar mamman och de fyrbenta, på dagens agenda står pluggpluggplugg och däremellan någon promenix med jyckarna. Mamman lägger in några bilder på sessan från i morse så ni verkligen kan se vilket modelejon hon är. ;-)

xoxo


Mamman börjar med det sista kortet först-vaddå kronologisk ordning?


Sessan glajdar fram på sin coola bil. Cool tjej, cool bil och coola glajjer ;-)


Lägg märke till den käcka accesscoaren runt midjan-pappans gamla gangsta halsband. Sessan har vekligen rätta touchen! ;-)


Hejjööööö för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Plugga duktigt, själv ska jag ivåg och jobba.....bläääääääää vad trist på en lördag. Ellen har också dom jeansen....dock inte med kedje detaljen;)

2009-10-10 @ 12:47:41
Postat av: Teso

Hon är ett riktigt modelejon det måste jag medge, nya skapelser varje gång. Snacka kreativ! Tror jag ska anamma lite detaljer från hennes design, kakformen har jag ju redan provat - vinnande koncept!

2009-10-11 @ 10:44:12
Postat av: Lotta

Haha värsta coola bruden och vilka snygga skor :P

2009-10-11 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0