Hundrastning...

....det kan man tydligen göra på lite olika sätt. Mamman låter demonstrera sessans sätt:




Alla sätt är bra utom de dåliga!

Svinflunsan är utjagad ur huset på Musikant, paradoxalt nog skulle mamman jobba med att vaccinera, samt själv få sprutan men hann ju inte utan fick knorr själv så att säga...Mamman ska ta spruta i alla fall kan hon meddela-önskar INGEN detta skit på ren svenska!

Sessan pratar allt mer och bygger meningar på de mest fantastiska sätt. Förskolan är imponerad över hennes avancerade ord (här inflikar pappan i huset, att de beror på de Lindgrenska adliga linjerna, medan mamman hävdar att det är från de ädla vallonska linjerna i den Thelinska ätten sessan fått sin intelligens) och det ploppar upp nya ord och uttryck varje dag. Meningsskiljaktigheter förekommer (läs:TROTS) allt oftare som ibland slutar med tandagnistan och gråt och som ibland går bra med lite list från föräldrarnassida. :-)

Nu ska mamman återgå till sin föreläsning i ortopediskteknik inom operation-Seeee ya!!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Marie

Jo jag läser T3, det är superkul. Ska ut på praktik i T4, nu till våren. Hinner med en praktik (4v) innan det blir uppehåll igen och sen kommer jag ha två praktiker (8v) kvar i T4 när jag börjar om igen efter ett år. Känns lite skumt att ta uppehåll mitt i praktiken, men jag tror jag överlever. :)

2009-11-16 @ 08:23:35
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0