Dagen i dag...

Vi har haft dejt med bebisar och mammor från babysimgruppen på badhuset där vi badat och ätit lunch. Mycket trevligt måste jag säga. Agnes sov som klubbad i 2 timmar efteråt.



Agnes i dykartagen på babysimmet


Sen har vi varit på 2 husvisningar och spanat..SUCK, vi kommer aldrig hitta oss ett hus...Är det inte det ena så är de det andra...Nåja, tillslut så kommer väl vårt hus. Vi har lånat en bil på prov från volvo, en V70. Vilken dröm att köra! Fy, min bil känns uråldrig om man jämför. Får väl se, kanske det blir en bil i alla fall. Måste fråga Agnes vad hon tyckte. ;-)


Agnes redo att prova bil

I kväll har Agnes varit på ett strålande humör, allt FÖR strålande..haha...Hon var en stökig och sjungande prinsessa som jag bäddade ner efter vällningen. Hon låg och lekte med fötterna och trallade på ett bra tag innan hon ämnade slappna av så pass att hon kunde blunda. Tillslut efter mycket tjorv så somnade hon. I morgon ska vi på nya äventyr till min kompis H och hennes lilla tjej E. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0